Herome

HEROME COSMETICS

In december 2016 een personeelsuitje van Herome Cosmetics op een fantastische locatie in Amsterdam in de fabriek bij Kesbeke Tafelzuren.

logo-creative-cloud-company-pos

CREATIVE CLOUD COMPANY

Op maandag 18 november 2013 startte het avontuur Creative Cloud Company B.V. aan een keukentafel in Houten. Sinds die tijd ontwikkelen, produceren en verkopen zij wereldwijd originele high-end events en producten. De missie: Creating content and products to discover. In april 2015 maakten zij de stap door kantoor te vestigen in een antikraakpand te Zeist. Sinds de start zijn zij bijna drie jaar verder en  dit jaar verhuisd naar een waanzinnig pand van 7.800 m2 in Hilversum. Creative Cloud Company bestaat nu uit verschillende bedrijven en een ambitieus team van 16 collega’s. Momentize was aanwezig bij de feestelijke opening voor vrienden en familie.

festivak

FESTIVAK 2016

Op 9 en 10 november vond de vakbeurs Festivak plaats in de Nekkerhal in Mechelen beter bekend als Nekkerhal Brussel North. Deze vakbeurs wordt het ene jaar in België georganiseerd en het andere jaar in Nederland. Het is daarmee één van de grote platformen voor de totale evenementen sector. Momentize was erbij! We hebben vele bezoekers en exposanten mogen verrassen en inspireren met onze verfrissende insteek, visie en enthousiasme. Mooie gesprekken gevoerd en veel contacten gelegd én afspraken gemaakt. Met een goed gevoel kijken we terug op Festivak 2016.

Impressie 2016
ienslogo_green_whitenbackground_horizontal

IENS

“Alle medewerkers werden op een voetstuk gezet, het resultaat was geweldig”

3D beeldjes voor Corporatie Media

CORPORATIE MEDIA

“Tijdens het jaarlijkse CorporatiePlein, de bedrijfsvoering ICT en innovatiebeurs voor woningcorporaties,  heeft CorporatieMedia Momentize ingezet voor exposanten om hun klantenrelaties te versterken. Een perfecte salestool waarbij de accountmanagers een kwalitatief contactmoment hebben bij het afleveren van het innovatieve persoonlijke 3D beeld, succes gegarandeerd”.

Logo van de Ster 3D beeldjes Momentize

DE STER

“In de oude verkeerstoren op Schiphol wilde deSter op gepaste wijze haar partnerschap deal met haar klant vieren. Naast de speeches, persmomenten en toast wilde zij graag beide teams vereeuwigen in 3D beeldjes. Het was een feestelijke happening, vol interactie en enthousiasme die de teams nog hechter heeft gemaakt. Dat belooft een mooie samenwerking”.

deSter

logo-poloproeverij-waalre

POLO WAALRE

Een zeer geslaagd weekend bij Polo Waalre! Velen hadden de warmte getrotseerd om te genieten van de spannende polo wedstrijden, heerlijke culinaire (ster)gerechten, goede muziek en een prachtige modeshow van Addie van de Krommenacker. En  Momentize was erbij zodat de bezoekers de mogelijkheid hadden om zich zelf vast te leggen met een 3D beeldje.

logo_buromix (1)

BURO MIX

Buro Mix maakt al haar evenementen tot een unieke belevenis en had als taak een intern feestje onvergetelijk te maken! In het prachtige Nationaal Militair Museum te Soest werden de medewerkers van haar opdrachtgever in het zonnetje gezet en als verrassing vereeuwigd in een 3D beeldje van Momentize! Wat een mooi gebaar dat je als organisatie zo trots en dankbaar bent en iedereen het liefst wilt kopiëren.

Buro Mix

logo_eurocoingaming (1)

EUROCOIN

De jaarlijkse open dagen zijn voor EuroCoin een uitnodiging naar de relaties om ze mee te nemen in de ontwikkelingen in de markt. Enerzijds inhoudelijke seminars, inspirerende sprekers en anderzijds de vernieuwing in producten en diensten laten zien op een moment waar vraag en aanbod bij elkaar komen. En dat alles onder het genot van het informele samenzijn, een borrel, lekker eten en dit jaar ook Momentize! Het was een zeer geslaagd evenement en waar de service van Momentize als een echte toegevoegde waarde is geweest voor het succes van de open dagen. Grote complimenten ontvangen voor professionaliteit, gastvrijheid en het enthousiasme. De gasten vonden het zeer uniek en waren dankbaar dat ze een 3D beeldje cadeau kregen.

EuroCoin

Selmers_50_years

SELMERS

Op 1 maart 2016 vierde Selmers haar 50 jarig bestaan. Een mooie prestatie voor een bedrijf dat staat voor stabiliteit, vernieuwing en kan anticiperen op veranderende markten. Een bedrijf dat luistert naar de behoefte van de klant, betrouwbaar en loyaal is. Allemaal eigenschappen waar je als bedrijf trots op mag zijn en waarom zou je dat niet uitdragen. Reden voor een feestje was op zijn plaats… In Duitsland, vanwege het internationale karakter. Er was een luxe schip gehuurd en alle gasten zijn in de watten gelegd. Met als kers op de taart, een heel persoonlijk kado, een beeld van hen zelf.

Selmers

Logo RTL Nederland

RTL NEDERLAND

Doel van de organisatie was medewerkers van de ABN AMRO een inspiratie event te bieden waarin zij werden gestimuleerd om de eigen talenten te ontdekken. Hoe belangrijk dit is, omdat de digitalisering een steeds grotere rol speelt in de samenleving en bepaalde functies overbodig maakt.
Om de medewerkers te inspireren en stimuleren waren er op het event diverse, innovatieve bedrijven aanwezig en oud medewerkers van de ABN AMRO die hun talenten al ontdekt hebben en een andere weg zijn ingeslagen. Ook Momentize was aanwezig ter inspiratie. Mensen stonden in de rij voor de 3D booth en waren laaiend enthousiast. Uiteindelijke gingen de mensen met een beter gevoel naar huis dan dat ze hadden toen ze arriveerde. Missie geslaagd!
LogoEvent16

EVENT 16

23 & 24 maart 2016
EVENT 16, stand F102
www.event.nl

Bekijk de foto’s van Event 16

Momentize staat regelmatig op beurzen en events met de scanner. Kom langs!

EuroRigging (1)

EURORIGGING

Momentize, maakt het onvergetelijk! Dat is ook letterlijk hoe wij dat hebben ervaren tijdens onze klantendag. Momentize heeft een leuke opbouw en onze klanten hebben met pret en enthousiasme in de 3D booth geposeerd. Toch erg spannend hoe zo een 3D beeld van jezelf wordt gemaakt. Het personeel van Momentize is net zo leuk en enthousiast als de 3D booth zelf. Voor ons was dat een extra gelegenheid om de sfeer erin te houden.

Euro Rigging

volo_logo

VOLVO CAMPAGNE

Volvo heeft Momentize beeldjes gebruikt in hun campagne voor de Volvo V40 en bieden klanten de mogelijkheid om een beeldje te winnen
3D beeldje ING bank

ING BANK COMMERCIAL

ING had in haar commercial een Momentize beeldje gebruikt om te laten zien dat Nederland voorop loopt.